26 september 2024
Twee decennia grensoverschrijdende samenwerking zorgden voor…
Lees meer
Nieuws
23 december 2019
Als onthaalmedewerker ben je verantwoordelijk voor het onthaal en voor het verlenen van administratief ondersteunende taken binnen de cel kabinetsondersteuning om bij te dragen tot een vlotte, efficiënte administratieve werking van het kabinet.
Zo sta ja o.a. in voor het verzorgen van een vriendelijk en correct (telefonisch) onthaal om bij te dragen tot een positief en klantgericht imago van het kabinet. Verder zorg je voor een vlotte verwerking van postwisseling, draag je bij aan het agendabeheer van de kabinetsmedewerkers, bied je administratieve ondersteuning bij dossierbehandeling, ...
Je springt op administratief vlak bij waar nodig en zorgt dat het onthaal en de administratief ondersteunende processen een vlotte werking hebben.
Het betreft een contract bepaalde duur voor de duur van het kabinet.
Je komt terecht in een dynamische organisatie die oog heeft voor innovatie – contract bepaalde duur – ruime opleidings- en ontplooiingskansen – 35 dagen verlof en vrijaf tussen Kerst en nieuwjaar – gratis woon- werkverkeer met het openbaar vervoer – maaltijdcheques – hospitalisatieverzekering - glijdende werkuren - mogelijkheid tot telewerk
Je bruto aanvangssalaris bedraagt minimaal € 1.998,54 (0 jaar ervaring - salarisschaal C111) en relevante privé-ervaring of ervaring als zelfstandige kan onder bepaalde voorwaarden verloond worden.
Meer informatie over deze financiële en sociale voordelen kan je terugvinden via de website www.werkenvoorvlaanderen.be.
Departement Mobiliteit en Openbare Werken
In het selectiereglement vind je meer informatie over de functie, de deelnemingsvoorwaarden en de selectieprocedure. Neem dit aandachtig door voor je solliciteert. Bewaar ook zelf een kopie van het selectiereglement; zo heb je steeds alle relevante informatie bij de hand tijdens het verdere verloop van de procedure.
Contactpersoon
Eline De Smet
Online solliciteren? Klik hier