Nieuws

23 december 2019

Vacature: onthaalmedewerker cel kabinetsondersteuning

De functie in het kort

Als onthaalmedewerker ben je verantwoordelijk voor het onthaal en voor het verlenen van administratief ondersteunende taken binnen de cel kabinetsondersteuning om bij te dragen tot een vlotte, efficiënte administratieve werking van het kabinet.

Zo sta ja o.a. in voor het verzorgen van een vriendelijk en correct (telefonisch) onthaal om bij te dragen tot een positief en klantgericht imago van het kabinet. Verder zorg je voor een vlotte verwerking van postwisseling, draag je bij aan het agendabeheer van de kabinetsmedewerkers, bied je administratieve ondersteuning bij dossierbehandeling, ...

Je springt op administratief vlak bij waar nodig en zorgt dat het onthaal en de administratief ondersteunende processen een vlotte werking hebben.

Het betreft een contract bepaalde duur voor de duur van het kabinet.

Wie zoeken we?

  • Je beschikt over een diploma hoger secundair onderwijs, bij voorkeur in een administratieve richting.
  • Je beschikt over minstens 2 jaar werkervaring in een administratief ondersteunende functie, bij voorkeur als onthaalmedewerker
  • Je kan vlot werken met PC en de courante softwarepakketten (MS Office).
  • Uitstekende kennis van het Nederlands (zowel gesproken als geschreven).
  • Kennis van de werking van de Vlaamse overheid, de activiteiten van het beleidsdomein Mobiliteit en Openbare Werken is een pluspunt.
  • Discretie en integriteit staan bij de uitoefening van je taken voorop.
  • Je bent stressbestendig en toont je flexibel naar het opnemen van bijkomende taken en uren. Samen met jouw collega-onthaalmedewerker zorg je ervoor dat het onthaal van 8u tot 18.30 uur bemand is.

Wat bieden we?

Je komt terecht in een dynamische organisatie die oog heeft voor innovatie – contract bepaalde duur – ruime opleidings- en ontplooiingskansen – 35 dagen verlof en vrijaf tussen Kerst en nieuwjaar – gratis woon- werkverkeer met het openbaar vervoer – maaltijdcheques – hospitalisatieverzekering - glijdende werkuren - mogelijkheid tot telewerk

Je bruto aanvangssalaris bedraagt minimaal € 1.998,54 (0 jaar ervaring - salarisschaal C111) en relevante privé-ervaring of ervaring als zelfstandige kan onder bepaalde voorwaarden verloond worden.

Meer informatie over deze financiële en sociale voordelen kan je terugvinden via de website www.werkenvoorvlaanderen.be.

De werkplek

Departement Mobiliteit en Openbare Werken

Adres: Koning Albert II-laan 20, Brussel 1000

Hoe solliciteren?

In het selectiereglement vind je meer informatie over de functie, de deelnemingsvoorwaarden en de selectieprocedure. Neem dit aandachtig door voor je solliciteert. Bewaar ook zelf een kopie van het selectiereglement; zo heb je steeds alle relevante informatie bij de hand tijdens het verdere verloop van de procedure.

Contactpersoon

Eline De Smet

Online solliciteren? Klik hier

Meer nieuws

Graag op de hoogte blijven?

Schrijf u nu in op onze nieuwsbrief